Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 7, 2010
Image Size
7.7 KB
Resolution
99×56
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,217
Favourites
95 (who?)
Comments
29
Downloads
26
×
Fuck A Duck by nivlliv123 Fuck A Duck by nivlliv123
Because he said so.
I really loved the movie Inglorious basterds, laughed soo hard :XD:
I was surprised no-one had done a stamp like this already, so I decided I just HAVE TO : P
Use if you want to 8D

Template [link]
By :iconzilla774:

Plz tell me in a comment if you use it :)
Add a Comment:
 
:iconheathermairiphoto:
HeatherMairiPhoto Featured By Owner Jun 3, 2014  Professional Photographer
He didn't say this. Eli Roth's character did.
Reply
:iconkkandtrey:
kkandtrey Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconmorggehan:
Morggehan Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
believe it or not, but my immature ex-classmate said that line (or more like singed it) waay before the movie.
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Dec 17, 2010
Haha! : D
Reply
:iconsanwall:
Sanwall Featured By Owner Jun 19, 2010
Best line ever.
That is all.
:D
I love this movie too, I want to see it again...
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Jun 20, 2010
haha, me too : PP
Reply
:iconcommatoast:
CommaToast Featured By Owner Jun 13, 2010  Hobbyist General Artist
oh my god
this was my catch phrase for like week after watching the movie ffffff
"hey, the toast is burnt."
"FUCK. A DUCK."
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Jun 13, 2010
hiihii, it's genious x)
Reply
:iconcommatoast:
CommaToast Featured By Owner Jun 13, 2010  Hobbyist General Artist
lol i second that notion XD
Reply
:iconunseensupe:
UnseenSupe Featured By Owner Apr 26, 2010  Student General Artist
I, too, love that movie and I will never not laugh at that part.

FUCK

A

DUCK
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Apr 26, 2010
: D
Reply
:icondigitalheartache:
DigitalHeartache Featured By Owner Jan 8, 2010  Hobbyist General Artist
I LOVE THE MOVIE!!
Fuck A Duck!! :D (oh yeah babii) JK xD
<33333
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Jan 9, 2010
XD thank you for faving :love:
Reply
:icondigitalheartache:
DigitalHeartache Featured By Owner Jan 9, 2010  Hobbyist General Artist
No problem ^^ Its a great stamp ;D
Reply
:iconangiepai:
AngiePai Featured By Owner Jan 8, 2010  Student Traditional Artist
................. you know he wasn't the one who said "fuck a duck" it was the other guy.. the something bear guy .. xD
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Jan 8, 2010
i know xD but he's totally cool xD
Reply
:iconangiepai:
AngiePai Featured By Owner Jan 8, 2010  Student Traditional Artist
xD
Reply
:iconloganabaddon:
loganabaddon Featured By Owner Jan 8, 2010
OMG I LOVE THAT MOVIE!!!
I've been wlkin round sayin " correcto" for weeks XD
lol, he plays his part extreemely well!
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Jan 8, 2010
He sure did!! xD correcto ;D
Reply
:iconloganabaddon:
loganabaddon Featured By Owner Jan 8, 2010
lol XD
Reply
:iconhammergod:
HammerGod Featured By Owner Jan 8, 2010  Student General Artist
I haven't seen that movie yet.

Out of luck? Fuck a duck.
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Jan 8, 2010
YOU HAVE TA SEE IT >D
well, the guy gets all mad, being really hilarious, and then shouts, FUCK A DUCK! XD
Reply
:iconhammergod:
HammerGod Featured By Owner Jan 10, 2010  Student General Artist
There are loads of movies I have to see. You gotta join sometime when I arrange a movie night. And bring that movie.
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Jan 10, 2010
yaaay : D I think Angie has it
Reply
:iconhammergod:
HammerGod Featured By Owner Jan 10, 2010  Student General Artist
Oooh, awesome!
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Jan 10, 2010
^^
Reply
:iconhammergod:
HammerGod Featured By Owner Jan 10, 2010  Student General Artist
Now go fuck at duck. :U
Reply
:iconxxmaybewingedxx:
xXMayBeWingedXx Featured By Owner Jan 7, 2010
This is definitely on the list of the most amazing things I've ever seen in my life.
Reply
:iconnivlliv123:
nivlliv123 Featured By Owner Jan 7, 2010
haha, Thanks! :love: it's an hilaaarious movie xD
Reply
Add a Comment: